Z

喜欢就会放肆,但爱是克制...

2016-08-07

I Been Hoping - Gia Farrell

有这样一个人 让你如此惦念 放不下 是好是坏?

如果爱 请深爱 

分手了 就别再唧唧歪歪

从此相忘于江湖


歌词:


I'v been brokehearted
我好伤心
ever since the day we partied
自从我们分别的那天
I didn't know where to turn to
我不知道该到哪儿去
ever since you went away
自从你走之后
I goin' in circles
我似乎走进了一个魔咒
wander if really hurts you
想知道我是否真的伤害了你

I know i don't deserve it
我知道那不是我应得的
But I'm dealing with it everyday
但是我每天被它困扰着
I was so surprised
我很惊讶
I didn't know what to say
不知道说什么才好
But i forgave you
但是我原谅了你
for throwing all away
抛开所有的一切
I've been hopin' you come back to me
总是希望你能重新回到我身边
I forgive you..... for everything
我原谅你所做的一切
I've been crying about everything
我为那一切整日哭泣
Now I won't be satisfied till you come back to me
直到你回到我身边我才会满足
It really don't make sence
那真的不重要(没有用)
(i've) been trying to figure out why you left
我总是尝试着弄清你为何离开
I've picking up the pieces
深陷在过去的点点滴滴
now I wish you're here with me
现在我希望你就在这儿——我的身边
I'v been brokehearted
我好伤心
ever since the day we partied
自从我们分别的那一天
I don't have much to say
我没有什么要说的了
Haven't seen you since you've gone away
好久没见到你自从你离开我后
I've been hopin' you come back to me
总是希望你能重新回到我身边
I forgive you..... for everything
我原谅你所做的一切
I've been crying about everything
我为那一切整日哭泣
Now I won't be satisfied till you come back to me
直到你回到我身边我才会满足
wanna be stay
想停留这一刻
come back to me
回到我身边吧
come back to me
回到我身边吧
wanna be stay
想停留这一刻
wanna be stay
想停留这一刻
come back to me
回到我身边吧
Cause I know I don't wanna be without you, baby
因为我知道我不想离开你,宝贝
I won't be satisfied till you come back to me
直到你回到我身边我才会满足
I've been hopin' you come back to me
我一直希望你能回到我身边
I forgive you..... for everything
我原谅你所做的一切
I've been crying about everything
我为那一切整日哭泣
Now I won't be satisfied till you come back to me
直到你回到我身边我才会满足
wanna be stay
想停留这一刻
come back to me
回到我身边吧
wanna be stay
想停留这一刻
come back to me
回到我身边吧
wanna be stay
想停留这一刻
come back to me
回到我身边吧


评论
热度(7)
© Z | Powered by LOFTER