Z

喜欢就会放肆,但爱是克制...

2016-08-12

Pink - Aerosmith

So Pink~❤

===========

歌词:

Pink it's my new obsession
粉色 是我新近着迷的东西
Pink it's not even a question,
粉色 这甚至不成其为问题
Pink on the lips of your lover, 'cause
粉色在你爱人的唇上 因为
Pink is the love you discover
粉色是你发现的爱之色彩
Pink as the bing on your cherry
粉色就像你的樱桃冰
Pink 'cause you are so very
粉色 因为你是如此特别

Pink it's the color of passion
粉色 是激情的颜色
'Cause today it just goes with the fashion
因为今天它因为时尚而走红
Pink it was love at first sight
粉色 是一见钟情的爱之色彩
Pink when I turn out the light, and
粉色 当我关掉灯光
Pink gets me high as a kite
粉色像放风筝一般令我升天
And I think everything is going to be all right
我觉得一切都会好起来
No matter what we do tonight
无论今晚我们做了什么
You could be my flamingo
你仍能做我的弗拉明戈
'Coz pink is the new kinda lingo
因为粉色 是有点新鲜的语言
Pink like a deco umbrella
粉色像一把费尽装饰的雨伞
It's kink - but you don't ever tell her
它意味着痉挛 但你不能告诉她
Pink it was love at first sight, and
粉色 是一见钟情的爱之色彩
Pink when I turn out the light
粉色 当我关掉灯光
Pink gets me high as a kite
粉色像放风筝一般令我升天
And I think everything is going to be all right
我觉得一切都会好起来
No matter what we do tonight
无论今晚我们做了什么
I want to be your lover
我仍要做你的爱人
I wanna wrap you in rubber
我要用橡皮绳把你绑起来
As pink as the sheets that we lay on
正如我们一起躺过的粉色街道
Pink it's my favorite crayon, yeah
粉色 是我最爱的蜡笔色
Pink it was love at first sight
粉色 是一见钟情的爱之色彩
Pink when I turn out the light
粉色 当我关掉灯光
Pink it's like red but not quite
粉色 就像红色 但也不尽然
And I think everything is going to be all right
我觉得一切都会好起来
No matter what we do tonight
无论今晚我们做了什么


评论
热度(5)
© Z | Powered by LOFTER