Z

喜欢就会放肆,但爱是克制...

2017-01-09

Nothing Really Matters (Boehm Remix) - Boehm、Mr. Probz

这首歌就像电影角色嗨的时候 感觉一切都是那么舒服 美好

却又转瞬即逝 坠入深谷 消失在天际...


其实,我今天很不开心,对自己很不满意。

比达不到更可悲的是明明可以,却不努力。

===================================

歌词:


she's OK she's OK……
她很好~

When she's OK
当她很好的时候
Then I'm alright
是我安心的时候
When she's awake
当她醒来
I'm up all night
我彻夜未眠

Nothing really matters
已经无关紧要了

Nothing really matters
已经无关紧要了

I see her face
我凝视她的脸
And in my mind
她的模样印在我的脑海中
I seize the day
我抓住了时机
Whenever she's nearby
当她靠近我
It's like nothing really matters
已经无关紧要了

Nothing really matters
已经无关紧要了

She completes me
她使我完整
How she reads me
她是如此懂我
Right or wrong
无论对错

It's so clear she
她都清楚
All that I need
我需要她
All I need
我需要她

she's OK she's OK……
她很好~

she's OK she's OK……
她很好~

she's OK she's OK……
她很好~

When I'm lost
当我迷失自我
And need a sign
我需要一个指示
She leads the way
她领着我
And I'll be fine
一切正常运转
Nothing really matters
已经无关紧要了

Nothing really matters
已经无关紧要了

I see her face
我凝视她的脸
And in my mind
她的模样印在我的脑海中
I seize the day
我抓住了时机
Whenever she's nearby
当她靠近我
It's like nothing really matters
已经无关紧要了

Nothing really matters
已经无关紧要了

She completes me
她使我完整
How she reads me
她是如此懂我
Right or wrong
无论对错
It's so clear she
她都清楚
All that I need
我需要她
All I need
我需要她

I know what it feels like
我知道我内心的感觉
I know what it feels like
我知道我内心的感觉
Swimming through the stars when I see her
当我看到她的时候心中泛起一阵涟漪
And I don't need air cause I breathe her
我不需要空气 因为她就是我的空气
I know what it feels like
我知道我内心的感觉
I know what it feels like
我知道我内心的感觉

I breathe her
她就是我的空气
I breathe her
她就是我的空气

Every time I see her
每当我见到她

Every time I see her, oh
每当我见到她 喔

Every time I see her, oh
每当我见到她 喔

Every time I see her, oh
每当我见到她 喔


评论(3)
热度(1)
© Z | Powered by LOFTER