Z

喜欢就会放肆,但爱是克制...

2017-04-18

Without You - Mariah Carey

如果没有你 我将无法活下去

但是 人已离去 生活仍将继续


你也要在痛苦中成长 

一个人 也要好好活下去


----------------------------------

作曲 : Pete Ham/Tom Evans
作词 : Pete Ham/Tom Evans


No I can't forget this evening
我不会忘记这个夜晚
Or your face as you were leaving
以及你离去时的面庞
But I guess that's just the way
也许这就是
The story goes
故事发展的方式


You always smile but in your eyes
你一如往常的笑容 但是你的眼里
You sorrow shows
展露的 是忧伤
Yes it shows
是的 那是忧伤

No I can't forget tomorrow
我不会忘记明天
When I think of all my sorrow
当我想起所有的悲伤
When I had you there
当我还拥有你
But then I let you go
却又让你离开

And now it's only fair
此时 唯一该做的
That I should let you know
就是让你知道
What you should know
你应该知道的
I can't live
我无法活下去
If living is without you
如果没有你
I can't live
我无法活下去
I can't give anymore
我无法再给予
I can't live
我无法活下去
If living is without you
如果没有你
I can't give
我无法再给予
I can't give anymore
再给予一丝一毫
Well I can't forget this evening
我不会忘记这个夜晚
Or your face as you were leaving
以及你离去时的面庞
But I guess that's just the way
也许这就是
The story goes
故事发展的方式
You always smile but in your eyes
你一如往常的笑容 但是你的眼里
You sorrow shows
展露的 是忧伤
Yes it shows
是的 那是忧伤
I can't live
我无法活下去
If living is without you
如果没有你
I can't live
我无法活下去
I can't give anymore
无法再给予一丝一毫
I can't live
我无法活下去
If living is without you
如果没有你

I can't live
我无法活下去
If living is without you
如果没有你
I can't live
我无法活下去
I can't give anymore
无法再给予一丝一毫
I can't live
我无法活下去


评论
热度(6)
© Z | Powered by LOFTER