Z

喜欢就会放肆,但爱是克制...

2017-04-23

California Dreaming (重庆森林) - The Papas、The Mamas

现 实 真 难 看


 


梦想不是没有照进现实的可能

需要靠自己的专注和努力 热爱和沉淀


谁都帮不了你 谁都救不了你

你只能自救 


-------------------------------------


歌词:




All the leaves are brown
树叶转黄
And the sky is grey
天空灰蓝
I’ve been for a walk
我散着步
On a winter’s day
在一个冬日里
I’d be safe and warm
我会温暖无忧
If I was in L.A.
如果呆在加州


California dreaming
梦回加州
On such a winter’s day
在如此寒冷的冬天
Stopped into a church
停车走进教堂
I passed along the way
穿过走道
Well I got down on my knees
我跪了下来
And I pretend to pray
并假装祈祷
You know the preacher likes the cold
牧师喜欢寒冷(的冬天)
He knows I’m gonna stay
他知道我会留下来
California dreaming
(让我非常)想念加州
On such a winter’s day
在如此寒冷的冬天
All the leaves are brown
树叶转黄
And the sky is grey
天空灰蓝
I’ve been for a walk
我散着步
On a winter’s day
在一个冬日里
If I didn’t tell her
如果不是告诉了她
I could leave today
我今天就会离去
California dreaming
梦回加州
On such a winter’s day
在如此寒冷的冬天
California dreaming
梦回加州
On such a winter’s day
在如此寒冷的冬天
California dreaming
梦回加州
On such a winter’s day
在如此寒冷的冬天



评论
热度(7)
© Z | Powered by LOFTER